čtvrtek 29. listopadu 2012

ROUGE PUR COUTURE – Yves Saint Laurent


2 Rouge Pourpre

   Moje druhá rudá rtěnka. První byla od Miss Sporty za 49Kč (v tu dobu jsem to chtěla jenom zkusit a nebyla si jistá s tak silnou barvou). Tato byla cenově úplně jinde, proto jsem si myslela, že bude kvalitní.



   Začnu s obalem, který byl taky důvodem, proč jsem si ji koupila. Jednoduchý, zlatý, u uzávěru značka YSL. Vnitřek víčka byl černý matný a rtěnka měla vtisknutý logo na jedné straně. Nemůžu si pomoc, ale ono to voní jako pivo! Čímž si u mě udělal nezvyklý bod :D
   Barva je hodně tmavě rudá. Vybírala jsem tu nejtmavší v nabídce. Stála mě 690Kč a tím zaprášila mojí peněženkou. Musíte mě omluvit, byla to jedna z mých slabých chvilek!



   Jak moc jsem se těšila, až si ji vezmu. O to větší bylo moje zklamání. Nejdřív jsem si nanesla balzám, promnula jsem rty a setřela papírovým ubrouskem, pak jsem obkreslila obrys rtů (Sephora – Retractable Lipliner) a vyplnila vnitřní část rtěnkou. Otisknula jsem rty do ubrousku a znovu přetřela rtěnkou. Nanášela se hladce a lehce. Na rtech, ale moc dlouho nevydržela, Po ani ne na pěti minutách rozmazávala a nemohla jsem se ani napít z brčka aniž by mi na něm nezůstala barva. Nemusím ani psát o tom, že bylo nemožné vůbec mu dát pusu. Po chvíli jsem se prostě rozhodla, že ten zbytek smyju úplně. Jenom ta konturka nechtěla dolů. Už ta Miss Sporty byla lepší.

Hodnocení: ☺☻☻☻☻

2 komentáře:

  1. Ahhh :D tak to jsi mě nepotěšila, přemýšlela jsem o tý YSL rtěnce dávno, ale furt mě zarážela ta cena. Obecně má YSL jen krásné obaly a jinak kosmetika je na nic. Mám od nich pudr a ten korektor v tužce :D a teda Essence za 50 Kč je lepší... btw. škoda, že nemáš fotku, jak vypadá na rtech :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý nápad! Hned to opravím :)

    OdpovědětVymazat