úterý 7. října 2014

EBAY 6-10-2014

Dneska jsem obdržela další balíčky a můžeme rovnou přeskočit k nim :)


SET SPODNÍHO PRÁDLA 

Není to zrovna to co jsem si představovala. Poprsenka je celkem tvrdá a asi po delším nošení by mohla začít dřít. Nevypadá to jako zrovna kvalitní prádlo a mrzí mě taky ta barva - čekala jsem starorůžovou, ne takhle sladce růžovo ._.''

Velikost: 32A
Cena: 139,41Kč
Odkaz

                                                                                  

Fotka z ebay
Reálná fotka







SET SPODNÍHO PRÁDLO

Z čeho mám ale radost je tahle sada :3 Ta už vypadá přesně taková jaká by měla být, i látka je jemná.

Velikost: 34A
Cena: 173,77Kč
Odkaz

Fotka z ebay 
Reálná fotka


3 komentáře:

  1. Ahoj, nominovala jsem tě na Liebster Award tag ;)
    http://hayleyrosse.blogspot.cz/2014/10/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj a jak sedí velikosti?:) Moc nevím, jak moc se řídit svou běžnou velikostí, když prodejce nemá uvedené přesné rozměry..

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Vybirala jsem podle stejnych velikosti jako tady v cr, a pradlo mi sedlo :)

    OdpovědětVymazat