sobota 24. listopadu 2012

MYTHIC OIL - L'oreal Professionnel

·         výživný olej
·         pro všechny typy vlasů
·         spojení avokádového oleje a oleje z hroznových semen

Na co se zaměřuje:
Hydratuje barvené a chemicky poškozené vlasy.
Protekce před vysokými teplotami fénem, žehličkou nebo kulmou.
Navrací lesk, dodává lehkost a působí na roztřepené konečky.
Frizz protekce.



   O vlasových olejích jsem se poprvé dočetla na internetovém obchodě, když jsem hledala barvu na vlasy a peroxid, také něco co by moje zničené, suché vlasy oživilo. Slibovalo všemožné i nemožné a přesto jsem si ho objednala za 279Kč. Po skoro dvou týdnech mi napsali, že si ho v Praze na pobočce můžu vyzvednout. Spolu s objednaným zbožím, jsem dostala pár katalogů na další péče a slevy na příští nákup. Se službou obchodu jsem byla spokojená.

PRVNÍ DOJMY
   Balení se mi opravdu líbilo, tím myslím krabicový i lahvičkový. Bylo to nepřeplácené a podle názvu se barvou strefovali. Vnější obal byl plastový, který na boční straně měl vyříznuté jednoduché malé lístky. Celé to bílo béžově-zlaté. Samotná lahvička byla zlatá s černým nápisem „MYTHIC OIL“. Nanášení usnadňovala pumpička. Docela mě zklamala velikost produktu. Moje vlasy jsou dlouhé po lopatky a husté, takže jsem potřebovala na pumpičku zmáčknout víc jak 3x. Parfemace je pro mě osobně moc silná. Ne že by smrděla, jenom je toho moc.
  
   Po koupeli jsem si vlasy vyfénovala a poprvé si nanesla péči. Mezi prsty jsem si ho promnula a do vlhkých skoro suchých vlasů vetřela po celé délce. Vynechala jsem kořínky (aby se neumastily) a dala si více záležet na konečcích. Vlasy byly zpočátku hodně mastné, ale asi po třech vteřinách se vše vsáklo. Nebyl to tak úplný zázrak a zároveň vše splňovalo, jen ne tak efektivně jak bych očekávala. Roztřepené konečky vypadaly zdravěji, měla jsem i slibované zjemnění, jenom ten lesk nikde. Možná trochu, ale nic čím by se dalo chlubit.


1. MĚSÍC

   Olej jsem používala ne zrovna po každém umytí, takže by se dalo říct, že asi jednou týdně. Větších změn jsem si nevšimla. Spíše jenom po nanesení péče. Také se podle mě moc rychle spotřebovává, jenom po měsíci už budu mít skoro polovinu vypoužitou. Za to můj přítel si ji oblíbil. Jeho vlasy jsou totiž po umytí zkrepatělé a od přírody je má tvrdé a hodně husté. Kvůli nechtěnému zvlnění si je musí i často žehlit. Podle něj mu výrobek opravdu pomáhá vlasy zjemnit, jsou poddajnější a nemusí se bát zničených vlasů.


Je to už snad tři měsíce co olej používám, ale přednost dávám značně dražšímu Biosilk.


APLIKACE:
a)      2x až 3x zmačknout pumpičku a vetřít do vlhkých vlasů pro zjemnění.
b)      Promnout olej mezi prsty a vmasírovat do suchých vlasů pro lesk.
c)       Vmasírovat olej do konečků pro regeneraci.

Hodnocení:

Lesk: ☺☺☻☻☻
Protekce: ☺☺☺☺☻
Hydratace: ☺☺☺☺☻
Jemnost: ☺☺☺☺☺
Anti-frizz: ☺☺☺☻☻


Žádné komentáře:

Okomentovat