sobota 24. listopadu 2012

SILK THERAPY – BIOSILK

·         Hedvábí
·         Kompozice přírodního hedvábí, vitamínů a výtažků z rostlin.

Na co se zaměřuje:
Vlasy oživuje, silně hydratuje a dodává jim lesk.
Po delším užívání vlasy chrání před vysokými teplotami, ztrátou vlhkosti, chemickými přípravky a okolními nečistotami.




Sama od sebe bych si Biosilk nekoupila, ale v Douglas mi u pokladny nabídli jedno mini balení (15ml) za 59Kč. Proč nezkusit?

PRVNÍ DOJMY
   Říkala jsem si, že krabička (asi 6x4cm) za takovou cenu se docela vyplatí, ale jak mě napálili. Lahvička byla poloviční velikosti, tak mě to trochu mrzelo. Když jsem mini lahvičku otevřela, voněla jako normální vlasové přípravky, trochu i štiplavě. Konzistence se podobala olejům pro vlasy.
 
   Podle instrukcí jsem si ho po koupeli nanesla do vlhkých vlasů a vyfénovala. Ještě nikdy jsem neměla krásnější vlasy. Neustálé nutkání se jich dotýkat jsem měla ještě dva dny potom. Opravdu jsem je měla jemné jako „hedvábí“ a krásně se leskly. Hned po úplném uschnutí jsem vlasy vyžehlila. Výsledkem byl zářivý a hlavně přirozený lesk. Hedvábí jsem vyzkoušela i na suché vlasy. Výsledek byl stejně oslnivý.
   
   I přesto, že jsem Biosilk vmasírovala po celé délce vlasů, nezdálo se mi, že v miniaturní lahvičce něco ubylo. Doteď jsem nadšená. I když je to dražší, tak jak se znám, tak jakmile budu mít peníze, hned si to koupím!

Zatím ho mám kratší dobu a nanesla jsem si to jenom 2x, proto další recenzi napíšu až po 1-2 měsících užívání.

APLIKACE:
2-3 kapky budou stačit pro nanesení po celé délce. Vmasírovat do vlhkých nebo suchých vlasů.


HODNOCENÍ:
Lesk: ☺☺☺☺☺
Protekce:☺☺☺☺☻
Hydratace: ☺☺☺☺☻
Jemnost: ☺☺☺☺☺
Oživení: ☺☺☺☺☺

Žádné komentáře:

Okomentovat