sobota 24. listopadu 2012

APPLE DELIGHT – Yves Rocher

·         Sprchový gel
·         Vůně jablka s nádechem vanilky

Na co se zaměřuje:
Zanechat pokožku jemnou a hedvábnou.



  Po návštěvě Yves Rocher obchodu na Václaváku jsem odešla s novou klubovou kartou, spoustou letáků a vzorků a se sprcháčem Apple Delight z limitované edice za 129Kč. Koupila jsem si ho ze dvou důvodů. Protože ten doma mi došel a protože se blíží Vánoce a já pomalu chytám tu vánoční atmosféru. Myslím, že jablíčková vůně je přesně to co bych chtěla čmuchat na svátek. Stejně jako štrůdl, vánočku, skořici a kapra :3

PRVNÍ DOJMY:
  Balení bylo krásné, ve vánočním. Jediné co mi na obalu vadilo, bylo uzavírání. Muselo se šroubovat a hrdlo bylo moc široké. Celé to pak i se zavíráním bylo moc zdlouhavé. Když jsem láhev otevřela vůně byla sladká a vonělo přesně tak jak měla, jako jablíčko.
 
   Sprcháč jsem si trochu vylila na houbu, ale při mytí se o pokožku zadrhávalo. Nezdálo se mi, že by moje tělo nijak čistilo, proto jsem vyměnila zpátky na Palmolive mléko a poté znovu použila sprchový gel. Po koupeli jsem vůni vůbec necítila.

   Byla jsem vcelku zklamaná. Celý balení mi vyjde ještě asi jen na 10 umytí.

HODNOCENÍ: ☺☺☻☻☻

Žádné komentáře:

Okomentovat