středa 5. března 2014

COLLISTAR 14 MANDARINO - rtěnka


Rtěnka od firmy Collistar


Když jsem se rozhodla si pořídít rtěnku, tak jsem chtěla mít přesně takovou barvu. Strašně dlouho jsem hledala barvu rtěnky, která je lehce do oranžova a bude na mojí tmavší pleť seďet. V Koreji ji často a běžně slečny používají, ale v Česku jsem takovou barvu nemohla prostě sehnat. Tak jsem po ní pátrala a pátrala, až jsem narazila na tuto firmu v Douglas. Jakmile jsem jí viděla, hned jsem jí vyzkoušela, a když jsem viděla jak je úžasná, šla jsem k pokladně a hned si jí koupila i společně s tužkou na rty.  






Číslo rtěnky je 14 Mandarino 





Stála mi něco kolem 500 Kč (už je to docela dávno co jsem si ji pořizovala, tak si přesnou cenu nepamatuji) a najdete ji v prodejně Douglas. ;)

Jinak vyhovuje mi úžasně, a jsem s ní spokojená jak barvou, tak i s nanášením.

 ★★★★★★

Žádné komentáře:

Okomentovat