sobota 27. září 2014

LADYBOX - ZÁŘÍ 2014

   Tak jsem se nakonec vrátila a i s novým Ladyboxem, který jsem včera obdržela. Upřímně nejsem zrovna nadšená, krabička mi přijde nedostačující a už bohužel neobjednám, protože Ladybox slibuje výrobky které v ČR neseženu vubec nebo těžce, dokonce se tam výrobky opakují. Přesto je nevyhodím, kosmetika se vždy hodí a mě osobně i hezky voní :)




  Narozdíl od některých mě ta jednotná pastelová růžová barva krabičky vyhovuje, nevyžaduji nic tématického. Pak si je můžu hezky skladovat do poličky a nebije mi tam do očí třeba oranžová. A už k produktům.

DERMACOL / AROMA RITUAL LOTION
Sicilian Pistachio
(plné balení) 


Obsahuje:
  • 200ml
  • pistáciový olej
    ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆

Na co se zaměřuje: 
  • hloubkově vyživuje, regeneruje a ochraňuje pokožku před volnými radikály

  Není to zrovna něco co bych regulérně používala, ale není to ani nic co bych nevyužila. Vůní mi to připomíná pistáciovou zmrzlinu čímž si u mě získal velký plus. Včera jsem to hned tedy vyzkoušela. Píšou, že tělové mléko má regenerovat, vyživovat a chránit pokožku před volnými radikály, ale že by měl nějaký extra efekt se mi nezdálo.

Hodnocení:
Hodnota produktu: 99Kč (i přesto, že na seznamovacím listu je napsáno 199Kč)


SUMITA BEAUTY / EYE PENCIL 
Champagne Eye
(plné balení)


Na co se zaměřuje:
  •  odolné oční stíny se silnou konzistencí pro dlouhodobý efekt
  • snadné nanášení

Jedná se o oční stín v pastelce a je to opravdu jediná věc, která mě příjemně překvapila. Barva je neutrální hnědá s hodně třpitkami což jsem uvítala, takže ji využiju na rozzáření očí na centrum víček.



Hodnocení:
Hodnota produktu: 369Kč

RITUALS / SPRCHOVÁ PĚNA
Yogi Flow
(cestovní balení)



Obsahuje:
  • 50ml
  • madlový olej
  • indickou růži

 Na co se zaměřuje:
  • vyživuje pokožku celého těla
  • zjemňuje a hydratuje 
   Tak tenhle výrobek mi příjde, že tu nemá co dělat. V krabičce se objevil už potřetí (a to jsem ladybox neobjednávala pravidelně, takže je i možný, že tam byl víckrát). Produkt sám o sobě je praktický (pro mě vůní ne moc vyhovující), ale jak už jsem nakousla - Ladybox je o tom, aby nám dodal novou kosmetiku, kterou můžeme vyzkoušet. Toto spíš vypadá, že jich mají na skladě moc a tak se potřebují toho zbavit. Toto u mě snížilo celkové hodnocení boxu :(

Hodnocení:
Hodnota produktu: 110Kč


LAVERA / BODY SPA / KRÉM NA RUCE
Bio pomeranč - bio rakytník
(cestovní balení)


 Obsahuje
  • 20ml
  • bio olej
  • rakytníkový výtažky
Na co se zaměřuje:
  • regeneruje
  • revitalizuje
  • pečuje o pokožku rukou
   Tady se mi líbí cestovní balení, které si můžu dát do jakékoliv kabelky aniž bych zabrala příliš místa. I vůně je příjemná - citronová, limetková? Co se mi taky líbí je, že po nanesení nemám ten mastný pocit na rukou, který mě většinou odradil od hodně jiných krémů.

Hodnocení:
Hodnota produktu: 39Kč


BERAFOOT SOS / RESCUE CREAM
(vzorek)

Obsahuje:
  • botanické extrakty
  • esenciální oleje
  • a další přírodní suroviny
Na co se zaměřuje:
  • hloubkově hydratuje namáhavou (suchou) pokožku
  • poskytuji okamžitou ůlevu
   Nevyzkoušela jsem a nejspíš ještě nějakou dobu nevyzkouším, nechám si ho v mým boxíku určený pro vzorečky až budu nutně potřebovat :)


WELEDA/ DENNÍ KRÉM
Pupalkový
(vzorek)

Obsahuje: 
  • pupalkový
  • olej z makadamových ořechů
  • extrakt z pupečníku asijského
 Na co se zaměřuje:
  • hydratují pleť
  • pomáhají zpevňovat kontury
  • pomahají redukovat hluboké vrásky
   Taky poputuje do mýho boxu vzorečku :D




 Další co jsem objevila byl poukaz v hodnotě 500Kč na nákup dioptrických brýlí  u OptikDoDomu (u kterého si myslím, že úplně zbytečný pro zákaznice, které problém s očima nemají a nejspíš to buď darují nebo vyhodí do koše) a vizitka od Rituals.



Celkové hodnocení krabičky u mě neskutečně klesl. Když porovnám s mým nadšením při první objednávce, ve kterém byly skutečně produkty, které bych jen tak v drogerce nesehnala nebo jsem je neznala a dalo mi to šanci si je vyzkoušet a i těch produktů bylo víc. Tady byly jen 2 plné produkty, 2 cestovní balení a 2 vzorky. Bohužel nic moc a už neobjednám.

   Za to bych vám ráda představila nový box, který je sice o něco dražší, ale rozhodně se vyplatí. Včera jsem si už objednala první za 23$ + 6.99$ za poštovné. Využila jsem také slevového kódu 5$, který se dá najít normálně na internetu. Tak mě celý balík stál 24.99$ :3

(☆^ー^☆)
☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆
☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆
Jedná se přesněji o světoznámý MEMEBOX, který nabízí kosmetiku z Koreje. Podle recenzí, které jsem četla, tak výrobky v boxu můžou dosahovat i výš jak 100$. Zatím nic nebudu prozrazovat a napíšu recenzi až mi dorazí :3

Tady ukázka co v boxu může být. Fotka není moje, ale je od jiné blogerky http://thepolishplayground.blogspot.cz/


(☆^ー^☆)

Žádné komentáře:

Okomentovat