sobota 27. září 2014

ORAVA K-230



   Opravdu krásný dárek, jsem dostala od svého přítele. Já jsem totiž ani nevěděla, že něco takového existuje :D

   Jedná se o novou revoluční kulmu, která funguje tak že do ní dáte pramen vlasů a ono vám to už samo natočí. Když jsem pak zkoumala na Youtube tutoriály, abych věděla jak se kulma používá tak jsem nestíhala chápat. Za prvé jsem se bála, že až to moje vlasy 'vcucne', tak se můžou zacuchat do přístroje (což se mi opravdu stalo a musela jsem postupovat okamžitě, takže vypnout kulmu, protože jsem se bála, že mi spálí vlasy a nějak šikovně vlasy vymotat - neobejde se bez vytrhnutí pár vlásků) a za druhé jak to mám udělat, aby lokny byly natočené směrem jakým chci. Chce to zručné prsty a vědět jaký čudlík na co.

Zde máte stránku odkud kulma je a aby jste si mohli přečíst i její specifikace:
http://www.alza.cz/orava-k-230-d2171102.htm

  Po nějakém tom experimentování jsem tomu konečně přišla na kloub a dámy, je to ta nejlepší kulma kterou jsem kdy vlastnila. Je rychlá, dokonce mi to odpočítává sekundy kdy to mám pustit a zvládnete na tom opravdu hodně způsobů loken, vln, vlnek. Existuje ještě jedna podobná kulma, která je podle mě nehorázně předražená a nabízí to samé co Orava. Jedná se Babyliss Miracurl, která cenově překračuje 4000Kč. Ale to si myslím, že záleží na vašich preferencích, podle kterých usoudíte jakou kulmu si pořídíte nebo nepořídíte. Za mě rozhodně velká pokojenost

Hodnocení :
Hodnota produktu: 1579-1599Kč



Moje vlasy jsou momentálně černo-hnědě-blonďaté ve stylu ombre a vlny se k tomu dokonale hodí. Přiznávám, že je nemám v až tak super stavu, kvůli tomu neustálému odbarvování mých černých vlasů, ale rozhodně jsem stav zlepšila. Takhle vypadají druhý den, bez žehlení a jakýkoliv úprav :3


A takto vypadají s pomocí kulmy. Fotka je starší než ta nahoře, protože jsem chtěla vyfotit můj aktuální stav vlasů, proto jsou dole ještě černé a nahoře je moje ofina hnědá :)







Žádné komentáře:

Okomentovat