úterý 30. září 2014

EBAY 30-9-2014

   Tak jsem se oficiálně zamilovala do online nakupování a to přesněji do nakupování na ebay. Včera a dnes mi přišel zlomek balíčků, které jsem si objednala, upřímně jsem si i myslela že je ještě dlouho nedostanu, aspoň mě o této skutečnosti přesvědčovala hodnocení, která jsem si četla u jednotlivých obchodníků. Ale jsem mile překvapená jak z dodání tak i z kvality produktů ^x^.

  Clo ani DPH jsem neplatila.


KIGURUMI

   Na tyto overall pyžama jsem se těšila snad úplně nejvíc. Objednala jsem jednoho pro sebe a druhý pro mého přítele (dinosaura a draka), abychom spolu hezky ladili až budeme chodit po bytě :D. Abych upřesnila co to je kigurumi, jedná se o něco mezi kostými a pyžama v podobě jak zvířat běžných tak i mýtických nebo zvířat z anime, ale celkem pochybuju, že v tom co jsem koupila se můžu vyspat, už jenom kvůli tomu ocasu co mám na pozadí :3

Cena: 514,01Kč / ks




A zde jsme my :D



SET SPODNÍHO PRÁDLA

   Osobní zkušenost, když jsem byla v Číně a kupovala jsem si tam podprsenky, že tyto podprsenky jsou opravdu nejlepší, které můžu sehnat. Cenově jsou hodně nízko, kvalita je vysoká a hlavně, jsou naprosto krásný. Nikdy jsem tady nesehnala prádýlko, které by bylo pod 500Kč a takhle roztomilý. Těším se, až mi příjdou další, které jsem objednala :D

Cena: 131,73Kč




SADA 22 KOSMETICKÝCH ŠTĚTCŮ

   Upřímně jsem čekala strašnou kvalitu a užjsem se připravovala, že peníze investuju do dražších štětců, protože (nevím sama jak) jsem jich hodně poztrácela a neměla jsem se čím nalíčit. Co mi přišlo mě ale přesvědčilo, že jsem se stresovala zbytečně a i za nižší cenu si můžu sehnat opravdu krásné kousky. Set obsahuje 22 štětců a ani nevím u všech na co přesně se používají.  Jsou hodně husté a podle doteků jsou nejspíš ze syntetiky, i přesto jsou hodně jemné a vubec nedráždí pokožku.

Cena: 209,97Kč






A další balíčky ještě příjdou!


7 komentářů:

  1. Prosím z jakého přesně odkazu jsi objednávala kigurumi? A velikost jsi brala podle těch jejich tabulek? Já už ho chci kolik měsíců, ale nechce se mi za to vyhazovat peníze, pokud mi přijde, a nebude mi :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mám to odsud a vybírala jsem podle té tabulky v detailech. Nemyslím, že je ve velikosti problem, mě i přítelovi to je :3

    http://www.ebay.com/itm/271588672552?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=570414756509&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

    OdpovědětVymazat
  3. Prosím o odkaz na spodní prádlo + štětce :) A jak je to prosím s velikostí u toho spodního prádla? :)

    OdpovědětVymazat
  4. štětce: http://www.ebay.com/itm/271575373511?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

    spodní prádlo: http://www.ebay.com/itm/151320898267?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=450461852045&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

    a velikost jsem si vybrala 32B což je také 70B (mám malou hrud :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám také malou hruď takže výborně :D Dokonce stejnou velikost :D

      Vymazat
  5. ahoj chtěla bych se zeptat z jakého materiálu je to kingurumi? strašně se mi líbí a zvažuji obědnání ale váhám aby to vypadalo tak jak na obrázku a materiál jaký je tak se ptám jaký materiál to je a jak to vypadá jestli opravdu jako na obrázku a jaký je materiálna dotek a aby to nebyl "kus hadru" za tu cenu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten zelený dinosaur je přesně podle obrázku ale ten drak nevypadá uplně stejně, křídla nejsou tak dobře vypolstrovaný. A materiál je z fleece o něco ale tenčí. Rozhodně nosím ted po domě a nemusím ani topit jak je mi v tom horko :D

      Vymazat