čtvrtek 2. října 2014

EBAY 1-10-2014

Jak jsem slibovala přišla mi včera další várka, bohužel jsem to včera nestíhala, tak se vám pochlubím až dnes :D

Clo ani daně jsem opět neplatila, ani poštovné :)


Kryty na mobil iPhone 5

Krásný, originální. Na jediný co si asi můžu stěžovat je ten divný pach, možná plastu? Mrzí, mě ale, že můj mobil je momentálně v servisu, tak kryty nevyužiju :( Hned jak se mi vrátí tak ho obleču. Co myslíte, jaký je nejhezčí?


Cena: 21,57Kč/ks
 Za jak dlouho mi přišly: 3 týdny
Odkaz: http://www.ebay.com/itm/291218212342?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=590371361853&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT





Plavky

Jsem rozhodně ráda že jsem si je koupila, i když jsem se z počátku bála jaká bude velikost, co když mi to nebude. Moje jedna kámoška mi ke všemu řekla, že látka nestojí za nic, že je moc tenká a všechno prosvítá. Nejspíš kupovala od špatného obchodníka, protože mě přišly naprosto v pořádku a určitě nic neprosvítá :D Podívejte na fotku a sami usoudíte, myslím, že je pro mě těžší vysvětlit jak vypadaji :3

Cena: 326,54Kč
Za jak dlouho mi přišly: 2 týdny
Odkaz: http://www.ebay.com/itm/201074407809?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=500288825148&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT







Klobouk

Co bych nedoporučovala si asi nikdy kupovat z ebay je tento klobouk. Sháněla jsem ho už před 2 roky a nikde ho neměli, teď sice mají, ale cena mi přijde nepřiměřeně vysoká a proto, jsem se rozhodla znovu pro ebay. Co mi přišlo byl malý balíček, myslela jsem si, že jde o kryty (až tak byl malý) a když jsem ho otevřela, uvnitř poskládaný klobouk do tvaru trojúhelníku. Takže to dopadlo tak, že jsem se snažila narovnat (vylisovat) ho pod štosem těžkých knih. Nemyslím si, že pomohlo. Materiál je totiž z něčeho umělého, napodobující semiš, nevím jak se to přesně jmenuje, ale narovnání je nemožný, na hlavě se kroutí :/

Cena: 148,57Kč
Za jak dlouho mi přišly: skoro 3 týdny
Odkaz: http://www.ebay.com/itm/301300977819?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=600320906850&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT




Toť zatím vše a další recenzi napíšu, až mi věcí příjde trochu víc, aby bylo o čem psát :D

4 komentáře:

  1. Kryt je nej ten druhý :-) A plavky vypadají fantasticky!!! :-)Klobouk jsem si chtěla objednat taky, tak teď váhám teda :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klobouk bych nedoporučovala, aspon ne od tohodle obchodníka a všech co mají v nabídce stejnou fotku :(

      Vymazat
  2. Já mám tento typ klobouku z H&M a taky se na hlavě kroutí, i když tedy tak pomačkaný není no :) A máš bezvadnou postavu mimochodem!

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten klobouk je bohuzel pomackany no :( a děkuji, ale ještě musim na i zamakat :3

      Vymazat